Jester Demi
Ha-ha. Well now, Moisture!
Last seen Sun at 17:34
United States
Charmerjoey

Shared publicly - Apr 5, 16

Dear Demi,
I'm really quite proud of you and how this site looks and how fluid it is, great job missy, miss ya and how we used to be so..with that all being said, and how many comma's i've used by now...be well!
-Grant
0
January 2016
Jester Demi

Shared publicly - Jan 29, 16

Congratulations, you have received the following award:
1
October 2015
lizanderson

Shared publicly - Oct 26, 15

I now have an account here! Muahahahaha
1
Jester Demi

Shared publicly - Oct 10, 15

It's my birthday, and I'll be snarky if I want to.
1
January 2014
GodSekhmet

Shared publicly - Jan 26, 14

I changed your name <3
1
GodSekhmet

Shared publicly - Jan 2, 14

WOW NOW! You're back! I missed you
1
EEEEEEEE! I missed you too! :d
0 comments
December 2013
LadyValera Xerina

Shared publicly - Dec 17, 13

Welcome back mate! So what's the 411, how is everything?
1
Just trying to bring everything back together! Trying to figure out what to rework, add, find a suitable theme, and... YEAH! Every thing is fantastic! I'm so glad to be starting this again and have everyone back! How are things with you? :d
0 comments
I can't seem to get into the snarks site says I need to have a login :3

How was military for ya? Didn't your wifey join too? Glad to see you're both doing well tho :) I have been on gaming hiatus for the past few months, but starting up on some new ps3 games I've acquired.
0 comments
January 2013
Varse

Shared publicly - Jan 23, 13

Hey its me old varsey long time no hear from yall girls. I been super busy and busted up computer so im kinda back in the swing of things but not too sure for the moment. I have tryed to call yall and keep in touch with you. Anyways ttyl txt or call my phone when you read this if you can.
0
October 2012
GodSekhmet

Shared publicly - Oct 14, 12

Well, Its been nice working with you Jester. I really enjoyed it. I gave you a bunch of crap, but honestly, you are great at running the site. I hope to talk to you soon. Thank You for everything. Tell Lizard I said Hi, and that I will miss her as well.
1
LadyValera Xerina

Shared publicly - Oct 11, 12

We'll be here, staying fancy when you two come back :)
image
1
:d! Heck yes!!! I look forward to it. ^_^
I don't know howelse I could get ahold of you guys other than here so if you want to add me on facebook or I could give you my number. Either way!
That's funny as hell, the picture. xD
0 comments
Yup I get get emails for enjin so we can def KIT here :)
0 comments
September 2012
Ashweaver

Shared publicly - Sep 16, 12

D'aww, your avatar picture is cuuuute! ^-^
1
GodSekhmet

Shared publicly - Sep 9, 12

Hey Jes, Call Me.
1
Ideations

Shared publicly - Sep 7, 12

Selling mine for $39.
1
GodSekhmet

Shared publicly - Sep 4, 12

Is it just me, Or are the tag's not loading up? Also! CALL ME! (If able)
1
GodSekhmet

Shared publicly - Sep 3, 12

CALL ME! again!
1
Ok! Give me a few!
0 comments
Thank You :)
0 comments
loading
loading
loading
NoticeNotices