Kaoz_Blue
I'm Kaozotic! (chaotic)
Last seen Nov 14, 17
United States
Kaoz_Blue

Shared publicly - Sat at 3:58

Scandinavia decides Russia is more of a threat than Prussia, and war is declared. Scandinavia changes their alliance to the side of Prussia and what remains of Poland. A huge offensive begins starting with the siege of Saint Petersburg, along with Prussian and Polish troops beginning to take back cities in eastern Poland.

Meanwhile, the British launch an attack on several Fillipino held islands.

The countries of Northern Africa decide its time to do something about Spain, and begin assaulting the shores of Gilbitrar (lmao I think I spelled that wrong) and other areas of southern Spain.

The Greeks surrender to the Ottoman Empire and gets annexed. The Ottomans then begin deciding whether or not to get involved in the world war Russia has seemed to have started, and on which side.

Finally, the Japanese begin an invasion of Manchuria and begin taking towns in the south.
Nick GeneralJo12 assassiniv Grissum1
0
The British would be bombarded by Ordóñez guns. The ships start to shoot the enemy ships trying to get in close to the island.
((Where's france at? lmao
2 comments
((France owns New Zealand
((ya, and they are not doing shit even though they are at war with Britain lmao
China would like to ally Russia
1 comments
((GeneralJo is Russia, talk with him
Nick

Shared publicly - Fri at 13:26

Kaoz_Blue Oh damn, I'm sorry I couldn't attend the RP. I literally went inactive for a period of time in all forums and games and such. I've been focusing in other things and literally forgot about the RP.

When will there be another RP so I can roleplay in it, I won't go inactive! xd
0
It's the same RP rn lol. It just isn't popular kek
0 comments
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 15, 17

so is this what I do when I'm bored now
image
3
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 14, 17

Just thought you should all know, I'm changing my username on the forums to "Kaoz_Blue"

It was a shitty joke I made with my friend that you wouldn't think was funny.
2
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 13, 17

It made the mistake again (is it a mistake?)
image
0
Women*
It's not Duolingo's mistake xd
2 comments
Nvm, guess I did make the mistake of using singular. But I think normally "mujeres" just means women/woman, and "niño" means girl.
"Mujeres" will almost always mean "women", but I guess it could be used to mean "females" as well. "Niña", "muchacha", and "chica" all mean "girl", but "niño", "muchacho", and "chico" mean "boy".
Ugh I hated learning Spanish, it's so slimy
4 comments
I always thought of English as a slimy and pasty language, with its ugly vowels and weak r's and l's. The thing I would find most annoying about Spanish, if I were a native English speaker, would be grammatical genders and verb conjugations.
Yes, which is why I gave up on learning it
Declensions in Latin suuuuuuccccc.
Idk what declensions are
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 13, 17

Is it just me or is dualingo wrong? I'm pretty sure niña means girls. Either way it costed me my perfect score I thought I'd have

Why are you looking at this even?
image
1
yall need to ask Cluckz
0 comments
The problem was that you wrote woman, not women. Both "women" and "girls" are acceptable options for that one, but you have to make sure to use the plural
1 comments
What he said
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 12, 17

Quick question for anyone who knows Spanish:

When do I use "como" "come" or "comes?" I know I can't just use any whenever I want

For example:

Tú (como/comes/come) manzanas. (You eat apples)

What do I use, como, comes, or come?
1
Ik Spanish (cause of school) but like dude Don’t get people to do ur Spanish hw
1 comments
I'm learning on dualingo met lmao. I wouldn't cheat
Como= I eat. Como= Like. Cómo= How. Depends on the context, though it's usually not hard to figure out when it's a verb and when it's an adverb.
Comes= You eat.
Come= He eats, she eats.
Comen= Y'all eat, they eat.
Comemos= We eat.
0 comments
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 11, 17

What college does a cow go to???
OXford

😛🔫

💥
2
Grissum1

Shared publicly - Nov 10, 17

((Shit. I forgot about this one))
The Philippine Navy starts to bombard the cannon defenses. It focus on extremely weakening the defenses on the coast.
0
Lmao most of us have. We probably just gotta be more active
0 comments
GeneralJo12

Shared publicly - Nov 6, 17 - edited

In the morning,Russian docks started to prepare.Cannons are moved to ships.Ships are moving into Philippine docks.Cannons started shelling docks.1 hours later Russian troopers killed last resistance and cleared and fully secured the dock.
0
((1st of all, this is clearly PG. Only the DM is allowed to determine the outcome of this battle. 2nd of all, that is not a very smart move. you have other wars to deal with. lmao
1 comments
Yes GeneralJo12 please stop PGing. I don't want to kick anybody this early. Also Grissum is correct, that was an extremely bad move now that you're at war with 4 nations.
GeneralJo12

Shared publicly - Nov 3, 17

((What is current year in rp?))
0
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 3, 17

Since nobody has done anything for a few days, time to say the RP
GeneralJo12 Polish and Prussian forces launched a gigantic counter attack. Meanwhile Scandinavia, afraid of Prussia, declares war on it and Poland.
Nick The RP has started, in case you didn't see that. Just a heads up.

The stalemate in Istanbul is broken, and the Balkans are under attack. Greece begins it's defense.
1
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 2, 17

If you play Minecraft with me look at this forum post

http://www.mblock.co/forum/m/39142629/viewthread/31156657-playing-as-much

It's also on Mame and fuffy's server forums.

OTHERWISE this doesn't really matter tbh. Let's do more.nation RPing!
2
Grissum1

Shared publicly - Nov 1, 17

The Philippine navy aims for naval superiority over Britain. It starts building more ships to secure the southeast Asian pacific.
0
Britain responds by building forts along the coast of Australia, and sending more men and ships there
0 comments
Britain has also made artillery, and is shelling the Filipino ships.
2 comments
((wtf. cannons can't go that far yet. I haven't invaded yet lmao.
Oh they aren't near us? Well whatever, still we are making artillery in case you do attack. Also making wood ships is still effective except against an ironclad.
Kaoz_Blue

Shared publicly - Nov 1, 17

Ok so I made the mistake of not saying the rules, which messed the RP up a little, so I'm going to go ahead and say those.

NO tanks, planes, cars, etc until the early 1900s

You can't decide if you've captured a state or not, only the DM can say if a battle is won. Trying to do so is "Powergaming" or "PG" and is not allowed.

Also, don't troll.

Current year is 1850, EIGHT TEEN. Not 1950. Any tech from around the American civil war (Trains, gliders, Ironclads, etc.) are allowed. Hope this outlined the rules to make a fair experience for all,

-Theodore
2
loading
loading
loading
NoticeNotices