KravenGamin12
Cool bro
Last seen 33 mins ago
United States
KravenGamin12

Shared publicly - Thu at 21:53

6 days 10 hours 7 minutes 30 seconds until Christmas!
0
KravenGamin12

Shared publicly - Mon at 23:34

My damn headset broke while I was watching YouTube videos on my computer. Might get one this Christmas or after new years.
0
November 2014
KravenGamin12

Shared publicly - Nov 27, 14

Stuff those cheeks with joy and have a Happy Thanksgiving!
0
KravenGamin12

Shared publicly - Nov 19, 14

Yesterday I've played Far Cry 4, so far I'm lovin' it. To bad Gamespot thinks its trash.
1
Thrasher RP Man every game that has came out has got horrible reviews. Even the best games get bad reviews now adays.
0 comments
ToxxicWeb never fully trust reviews from game sites. Those nerds think they are holier than thou and that their opinion is the only that matters. I use those for reference and ask members in the clan. with that said, what do you think of the game? lol
0 comments
KravenGamin12 Yeah, every reviewer is trash. That's also why I look at people's reviews.
0 comments
KravenGamin12 Far Cry 4 has a similar feel to Far Cry 3, but it has a different story to it. I'm not really far into the game, so I give you my opinion on the game so far. So first of all, the map is huge, the graphics are amazing and the missions are fun. Second of all, multiplayer can be tough and also really annoying when you die a lot, its still a whole a lot of fun. So if your planning on buying Far Cry 4 real soon, I highly suggest buying it.
0 comments
KravenGamin12 Only let down is you can't play mutliplayer with created maps, Its only singleplayer. It will soon come tho.
0 comments
KravenGamin12

Shared publicly - Nov 13, 14

I thought about getting AC: Unity but the reviews on the game were really bad, so I decided to get COD: AW (Ps4) just to try it out. I actually thought AW is going to be really bad, but instead it's actually pretty good. It will keep me occupied until Far Cry 4 comes out next week.
1
KravenGamin12 Its nothing like Titanfall, like everyone says.
0 comments
Thrasher RP No it is not nothing like Titanfall. And also nothing like Halo like people say also. Ill get Assassins creed. My fav game.
0 comments
TKOxRemembrance Get Xbox One, and get Destiny so you can talk to me again. :)
0 comments
KravenGamin12 Nah, I'm probably going to get a xbox one in a few years.
0 comments
Thrasher RP

Shared publicly - Nov 8, 14

NOOOOOOBBBBBB....o.O jk lol
0
KravenGamin12 Why are you calling yourself a noob? lol
0 comments
Thrasher RP I need you to tell me how good I look in spandex. Please.
0 comments
Thrasher RP

Shared publicly - Nov 4, 14

Left TKO and put a app in for DOWG
0
KravenGamin12 Cool, you should be set to go with DOWG in a day. That's how long it took for me to join the clan.
0 comments
Thrasher RP To bad we dont own the same console anymore.
0 comments
KravenGamin12 Well if I have enough I'll maybe get a Xbox one in a couple of yrs.
0 comments
Thrasher RP O.o
0 comments
KomodoJesus

Shared publicly - Nov 4, 14

KRAVEN!!!!!!!!!! Long time no see pal, how is DOWG? I had a short tenure there, liked the atmosphere when I was there.
0
KravenGamin12 Shit man, long time! And so far DOWG is going well even tho I'm really new to DOWG.
0 comments
Thrasher RP

Shared publicly - Nov 3, 14

Is the clan you are in Playstation only??
0
KravenGamin12 Nope, it has xbox 360, xbox one, ps3, ps4, and pc. Over 3,000 members.
0 comments
Thrasher RP I checked it out. I cant leave TKO my phone will not let me lol. My desktop is at a diff house. Since I moved and my laptop my sister is borrowing also at the other house. I would join with you but my phone wont let me scroll far enough over to leave lol.
0 comments
KravenGamin12

Shared publicly - Nov 1, 14

The winter comes
image
0
October 2014
KravenGamin12

Shared publicly - Oct 28, 14

Update 2.0 has arrived for PS4!
0
Thrasher RP Booo!! Lol
0 comments
KravenGamin12 Hey, at least we're getting updates.
0 comments
Thrasher RP Hey we got one also lol
0 comments
August 2014
KravenGamin12

Shared publicly - Aug 20, 14

I think its best I go solo once more. Thank you Vegas for supporting TKO and keeping TKO alive. Cya around on Enjin.
3
TKOxVegas Sorry to see you go brother. Keep in touch.
0 comments
TKO x Hellights Thanks for all your help!
0 comments
KravenGamin12

Shared publicly - Aug 19, 14

Some random earth wallpaper I did in 20 mins.
image
1
TKOxRemembrance

Shared publicly - Aug 16, 14

Why you no say bye? :) Lol.
0
KravenGamin12 You know that's a good question, I really don't know why I didn't say bye. I guess I was to busy at the time.
0 comments
KravenGamin12 If your a PC gamer we will meet again.
0 comments
TKOxRemembrance Lol I am, but depending on the game.
0 comments
KravenGamin12

Shared publicly - Aug 13, 14

Graffiti
image
3
TKOxLadyKamila This looks amazing!!! How'd you do it?
0 comments
KravenGamin12 Illustrator lol
0 comments
loading
loading
loading
Notices